Jump to content

fumiddition

Member
  • Content Count

    292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    69

fumiddition last won the day on November 11

fumiddition had the most liked content!

Community Reputation

1066 Excellent

About fumiddition

  • Birthday 11/13/1985

Contact Methods

  • Characters
    Ardinda

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Malaysia

Recent Profile Visitors

3353 profile views
  1. takes away lozaki's thunder bad pika! commission done of @Kisuka*'s smol champ
  2. LKJSF LMFAO i'll definitely trust a high priest with abs that's for sure-- thank you so much bassbuzz! i appreciate the visit and the thought!
  3. aw i hope real life lets you have some fun once in a while! ganbare rinny!! finished one and a half art for @Yuren !! boy i have been living under a rock because i wasn't aware that star emperors had such a cute design (which i tried my best to follow) wew
  4. says the pro!! aw i really love doing line art 8397352 times more than colouring tbh so i'm glad it shows! haha no worries! it's still under consideration since i have to debate on the pricing and such ww and if i open any it'd probably be 1 slot at a time when my list is a little more free i'm flattered that you're interested though!
  5. ahh thank you so much! and for dropping by as well
  6. you! are the cutest!! shoots hearts back at you please draw more too! (and blackjack--)
  7. uhuhu both are SUPER CUTE thank you for your kind words reira ;__;!! i appreciate it considering i can't draw as much or as fast as i used to nowadays i'm thinking about it which is why i'm trying to practice ww that one alone took me about a week to get the sketch down laughs and cries into the ground they're much harder to do than my normal styled commissions!
  8. intense artsu training wish granted for @M a s h i` Desu starting to like the idea of platform chibis since i get to experiment with a bit of background too and odin knows i need the practice LMFAO this was fun to do though ww
  9. ahhh thank you sO MUCH ;__;!! i'm super happy and i appreciate having my entry picked! thank youuu sobsss into the ground i'm amazed that there's been a lot of wonderful entries lately tRO's talent pool keeps growing and growing ww it's fun to see everyone's beautiful art styles and take on each theme-- which i do hope to see more of in the future! big thank you GMs for the given opportunity and all your hard work! it's also really nice to see that there's consolation prizes given out ww they're all wonderful entries and definitely deserve the spotlight! congratulations everyone!! you've worked hard!
  10. chibis are awesome but it's so hard to make them look cute! especially cute like you! aw thank you khrei! big fan of your streams btw i do have a lot on my hands (because gosh uni work is insane) but i'm happy to see you drop by! if you're interested i can always ping you when i have some free time for a quick commission ww
  11. IGN: Ardinda GM Kuma Challenge () : Include a pot of honey GM Mikzie Challenge () : Include TamTam wearing a costume GM Radius Challenge () : Include at least 7 pumpkins GM Gowther Challenge () : Include a white cat sleeping on a pumpkin
  12. yeah maybe! ada gak intai2 facebook community tu tapi banyak iklan la plak hehe tegur je! kadang2 tengah lukis je kadang2 tu afk makan huhu nak mintak tips tunjuk ajar ET ngan GMC curious lak aw thank you so much xing!! i've been trying to save up since forever to support other artists too except that i always fall victim to the shopping bug ;__; but i understand the feeling 100%!
  13. omg small world! so is @noxeric haha we're buddies irl
  14. too kind thank you always! ramai lagi ke malaysian main? payon cam sunyi je
×
×
  • Create New...