Jump to content
fumiddition

█ SLOW █ ✿ Ardinda's (C)art

Recommended Posts

7 hours ago, Amissapanda said:

Happy belated birthday, Fumi! Hope you had a great one~

ww thank you so much, manda!! amissayou /lv i hope you've been well!

Share this post


Link to post
Share on other sites

belated birthday greetings, Fumi chan /lv. You have lvled up in this game called life, one day older and wiser /grat

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, GM Luna said:

belated birthday greetings, Fumi chan /lv. You have lvled up in this game called life, one day older and wiser /grat

the level up sfx will always ring in my head haha thank you so much, luna!! /lv

Share this post


Link to post
Share on other sites

azfXyBv.png

super quick sketch but thank you everyone who wished me happy birthday on my thread/profile/in-game/everywhere!! you're all cute beans!! /lv/lv/lv
also cries thank you to @kossploss THIS SWEET BEAN WHO MAILED ME A CUTE BRIDE'S FLOWER CROWN T__T wears it and kicks butt in the casino

  • Like 1
  • Fsh 1
  • Love 5
  • No1 1
  • Sob 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, ThisIsKinyo said:

You have really light and fun style, I love it. Moar /slur

aw thank you! i do prefer light and sketchy stuff and ro is so much fun to draw!/fsh

talon_comm_066p_by_tofumi-dcs6vkv.png

finished commission for @Seuta! super cute friends and super cute hps /rice thank you for commissioning me!

  • Like 2
  • Fsh 2
  • Love 4
  • Sob 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, fumiddition said:

commission for @~Izleen! i'm blue daba dee daba jk their sniper is super cute /lv

talon_comm_068p_by_tofumi-dcshlxi.png

there's so much to draw i am wheezing but i will get there..!!

Thankyouuuu ❤️ i lovee ittt ;-; /kis @fumiddition

  • Fsh 1
  • Love 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your art is beautiful! Hilariously, I went through a stint of playing Harvest Moon a few months back, and saved a bunch of fanart from Tumblr to my phone. I went through my phone's pictures recently trying to find some of my cats, and sifted through a bunch of those Harvest Moon ones, and I saw one that made me think, "Oh, this looks like that cool artist on TRO's style!" and then I realized it WAS you because of your signature! /heh Weird that of all the servers I could have ended up on it'd be one with you on it!

 

But for realsies, your stuff is really expressive and great, and I love the clean lines, and oooo bby, it's all so wonderful. Also, all your boys are soooo cute! /awsm And Ardinda is too good and pure for this world! /sob

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, asellus said:

Your art is beautiful! Hilariously, I went through a stint of playing Harvest Moon a few months back, and saved a bunch of fanart from Tumblr to my phone. I went through my phone's pictures recently trying to find some of my cats, and sifted through a bunch of those Harvest Moon ones, and I saw one that made me think, "Oh, this looks like that cool artist on TRO's style!" and then I realized it WAS you because of your signature! /heh Weird that of all the servers I could have ended up on it'd be one with you on it!

 

But for realsies, your stuff is really expressive and great, and I love the clean lines, and oooo bby, it's all so wonderful. Also, all your boys are soooo cute! /awsm And Ardinda is too good and pure for this world! /sob

oh my goshhh i was gushing when i saw this on my phone ;__; that's one heck of a small world! i absolutely love harvest moon and my only regret is not being able to draw more fanart of it - although i'm ecstatic (and honored!) that it brought you here! thank you sooo so much for the super kind words!! /lv cute boys give me life and this is why i've sold my soul to tRO ww continues to cry profusely at all the cute costumes here rip me

coincidentally i was also bit by the harvest moon bug and dug up the good old wii console last weekend /rice animal parade is one of my favs and it's unfortunately super slow on laptop emulator so i never got to go far with it T__T which one is your fav and who are your husbands i must know!! it's been a while since i got to geek out over harvest moon with anyone haha i can't get enough of this you're just too sweet thank you so much for making my day wahhh ;___;

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, fumiddition said:

oh my goshhh i was gushing when i saw this on my phone ;__; that's one heck of a small world! i absolutely love harvest moon and my only regret is not being able to draw more fanart of it - although i'm ecstatic (and honored!) that it brought you here! thank you sooo so much for the super kind words!! /lv cute boys give me life and this is why i've sold my soul to tRO ww continues to cry profusely at all the cute costumes here rip me

coincidentally i was also bit by the harvest moon bug and dug up the good old wii console last weekend /rice animal parade is one of my favs and it's unfortunately super slow on laptop emulator so i never got to go far with it T__T which one is your fav and who are your husbands i must know!! it's been a while since i got to geek out over harvest moon with anyone haha i can't get enough of this you're just too sweet thank you so much for making my day wahhh ;___;

wooooo, I'm really glad!! you do amazing art and also just as importantly seem like a really sweet and nice person so it's great that you're feeling good! it really stoked me out to make that connection, I'm really glad you put your name on your art so I wasn't just stuck there thinking well these styles are super similar so maybe they're the same person?

sadly I haven't played Animal Parade! /sob my first experience with harvest moon was playing the SNES version on my Wii via an emulator (I can't remember if that was an official title I paid for or if it was one of the games I emulated myself...) and it was fun, but it wasn't till I got Harvest Moon DS Cute and got to romance dem bois that I got really into the series! that said, DS Cute's bachelor pool was kinda meh-ish in comparison to some other ones, and I'd have to say my all time favorite is actually the one I have your fanart for: STORY OF SEASONS! 

nerd voice: trying to pick a favorite husband in that game was insanely difficult, tho, like good heavens!! mistel speaks to my love of yandere characters (tho being in a HM game makes him very tame) but he's also such a cute baby and while I know the whole combo of adorable bab+yandere is very popular (seems to happen a lot in otome! maybe it's supposed to soften the whole spooky nature of it?) I also was like, BUT I WANT A STRONK BOY to help run my farm and mistel seems kinda delicate-ish? not that i don't love those, too, but there is a time and a place for such things!!

so for awhile there it was raeger and klaus, neck-in-neck, raeger because he's charming and adorable and klaus because i love those stiff standoffish boys (borderline kuudere, in his case?). it got to the point where i accepted klaus' proposal, went back three days and married raeger, then kept going back and forth on them constantly because i really couldn't decide!

in the end i think i was feeling raeger more, but i kinda was bummed about his stronk independent run-the-restaurant schtick, so I flipped around entirely and went back days on my save to marry...

not klaus, but nadi. /heh because real tsun-babbies are adorable! also, being that he's basically a hobo, it means he spent most of his time on my farm and not occupied with other things, so I could pester him more frequently. :v

anyway, you probably weren't expecting an essay, and i'm so sorry for that, but i actually didn't have any friends to really geek out over HM with (or all those silly otome I play, either) :Abs:so I got a lil excited! YOU SHOULD ALSO TELL ME WHAT COOL DOODS you like, cause i'm always pumped to yell about this sorta thing!

also I went and dug it up again: it was all the way back in May and I didn't start poking around on this server till October 31st so like, it's kinda fate, amirite, amirite (fate for what, idk, but like, FATE!) i should be ashamed of all the silly stuff i save to my phone but i'm not oops

ps - i say this as non-creepily as possible but I went poking around on your tumblr also to go lookin' for more cool art and it pumps me up so much that you have all kinds of cool character bios and stuff for your RO characters because i one hundo percent do that too BECAUSE RP IS LIFE!!

IMG_1465.PNG

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, fumiddition said:

oh my goshhh i was gushing when i saw this on my phone ;__; that's one heck of a small world! i absolutely love harvest moon and my only regret is not being able to draw more fanart of it - although i'm ecstatic (and honored!) that it brought you here! thank you sooo so much for the super kind words!! /lv cute boys give me life and this is why i've sold my soul to tRO ww continues to cry profusely at all the cute costumes here rip me

coincidentally i was also bit by the harvest moon bug and dug up the good old wii console last weekend /rice animal parade is one of my favs and it's unfortunately super slow on laptop emulator so i never got to go far with it T__T which one is your fav and who are your husbands i must know!! it's been a while since i got to geek out over harvest moon with anyone haha i can't get enough of this you're just too sweet thank you so much for making my day wahhh ;___;

WAIT YOU PLAYED ANIMAL PARADE? And Harvest Moon games? Ohhhh man. I love those. Loooove them. Animal Parade is still my favorite. I was even doing a Let's Play of it on YouTube.

I love me some Chase (tsundere with heart of gold), Wizard (he's just so wonderfully mystical and calm), and Gill (because who can resist a few yandere/obsessive tendencies?). Who were your favorites?

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, asellus said:

wooooo, I'm really glad!! you do amazing art and also just as importantly seem like a really sweet and nice person so it's great that you're feeling good! it really stoked me out to make that connection, I'm really glad you put your name on your art so I wasn't just stuck there thinking well these styles are super similar so maybe they're the same person?

sadly I haven't played Animal Parade! /sob my first experience with harvest moon was playing the SNES version on my Wii via an emulator (I can't remember if that was an official title I paid for or if it was one of the games I emulated myself...) and it was fun, but it wasn't till I got Harvest Moon DS Cute and got to romance dem bois that I got really into the series! that said, DS Cute's bachelor pool was kinda meh-ish in comparison to some other ones, and I'd have to say my all time favorite is actually the one I have your fanart for: STORY OF SEASONS! 

nerd voice: trying to pick a favorite husband in that game was insanely difficult, tho, like good heavens!! mistel speaks to my love of yandere characters (tho being in a HM game makes him very tame) but he's also such a cute baby and while I know the whole combo of adorable bab+yandere is very popular (seems to happen a lot in otome! maybe it's supposed to soften the whole spooky nature of it?) I also was like, BUT I WANT A STRONK BOY to help run my farm and mistel seems kinda delicate-ish? not that i don't love those, too, but there is a time and a place for such things!!

so for awhile there it was raeger and klaus, neck-in-neck, raeger because he's charming and adorable and klaus because i love those stiff standoffish boys (borderline kuudere, in his case?). it got to the point where i accepted klaus' proposal, went back three days and married raeger, then kept going back and forth on them constantly because i really couldn't decide!

in the end i think i was feeling raeger more, but i kinda was bummed about his stronk independent run-the-restaurant schtick, so I flipped around entirely and went back days on my save to marry...

not klaus, but nadi. /heh because real tsun-babbies are adorable! also, being that he's basically a hobo, it means he spent most of his time on my farm and not occupied with other things, so I could pester him more frequently. :v

anyway, you probably weren't expecting an essay, and i'm so sorry for that, but i actually didn't have any friends to really geek out over HM with (or all those silly otome I play, either) :Abs:so I got a lil excited! YOU SHOULD ALSO TELL ME WHAT COOL DOODS you like, cause i'm always pumped to yell about this sorta thing!

also I went and dug it up again: it was all the way back in May and I didn't start poking around on this server till October 31st so like, it's kinda fate, amirite, amirite (fate for what, idk, but like, FATE!) i should be ashamed of all the silly stuff i save to my phone but i'm not oops

ps - i say this as non-creepily as possible but I went poking around on your tumblr also to go lookin' for more cool art and it pumps me up so much that you have all kinds of cool character bios and stuff for your RO characters because i one hundo percent do that too BECAUSE RP IS LIFE!!

IMG_1465.PNG

YOU SWEET BEAN YOU LMFAO/// omg no this is amazing please essay me forever i crave that good good content! i definitely haven't fangirl'd about harvest moon in a long long time too so i'm happy to be blessed by your geek voice!! dives right into it--

aw i didn't play the SNES version i think? i did try DS cute for a bit (i had to google it up because my brain is old and rotting) but i'm pretty sure i didn't get that far. animal parade had a bunch of nice boys to pick from so it was definitely a fun run! but also story of seasons revs my engines!!

hahaha mistel is definitely a cute bean in that oh boy i can stare at you all day way, but i can agree with having a stronk boy to help with the farm so clearly mistel can be my adopted son-- COUGH i aimed for klaus in the beginning, but i got tired of his age comments LOL shut up klaus i'm trying to be a cougar here!! so i turned to raeger after that hahaha he's generally sweet and cute and i was pretty okay with his restaurant craze except that i'm not getting free meals? excuse me FARMING IS TIRING HUNNY but oh gosh nadi's design is A++ he can be my other adopted son AHAHA and it's cute that you get to bother him ww funny story is that i married cam/kamil in TTOTT and then he came to SOS so i was like?? hello?? but it's sooo strange because he keeps talking about the MC in TToTT and i'm here like IT'S ME GDI!! I'M SPIDER-VERSE'D but otherwise he's a darn good contender because hey cute boy and cats is a major win for me i am Weak to the nyas.

ooh so you're new here? october 31st is very recent! i mean i'm still very much a newbie as well considering that i just sit and afk or chat while i draw or study lol cries but fate it is!! AND I'M SO GLAD THAT YOU MENTIONED THAT because i'm a busybody and want to look at your RO characters?? please? (RP IS LIFE!! AND I MISS IT because being an adult is so gross rip my free time) i still haven't had the time to develop my tRO children yet even though i really want to! 

LSKJFS yes omg that's the pic haha never apologize ww harvest moon what a big jam there was even a time in life where i had a fanfic phase and hunted down some ships please don't look at me jk i have no shame.
 

12 hours ago, Amissapanda said:

WAIT YOU PLAYED ANIMAL PARADE? And Harvest Moon games? Ohhhh man. I love those. Loooove them. Animal Parade is still my favorite. I was even doing a Let's Play of it on YouTube.

I love me some Chase (tsundere with heart of gold), Wizard (he's just so wonderfully mystical and calm), and Gill (because who can resist a few yandere/obsessive tendencies?). Who were your favorites?

I DID PLAY ANIMAL PARADE and most of the harvest moon games, yes! although i think the ones i invested the most in were the DS ones aka the more recent ones but animal parade is super special because 1) my friends and i played at the same time and we had fun picking our husbands 2) there was a lot of character variety! the more choices the better imo because clearly 4 isn't satisfying enough--

aw wizard!! wizard is my fav (and i still haven't gotten him because i didn't play enough ;__;) i've seen some cut scenes (unfortunately because i'm curious) and life with wizard is just super super cute. the marriage looked a bit lonely but it's worth it! especially with the thought of the children being magical and that's adorableee - better than marrying the harvest king haha my friend did that route and she got so mad like WHY IS MY HUSBAND NOT HELPING ME!? lol i also love that we can tame the stray pets around town it's such a cute extra feature /lv

also omg i need to go check out your harvest moon LPs one of these days!! ngl animal parade is such a huge nostalgia too T__T and yay more to talk with you about!!

 


also slips in a finished commission for @Cherrios /lv

dcuq1ye-6fbbfa49-98dc-4f06-825f-67575e0b

i've been so dead after a flu and had to rush that contest entry so the slowness is back i'm sorry--

  • Like 2
  • Fsh 1
  • Love 4
  • Sob 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Rinny Rin
      RINNY'S NOOB ART
       
      Hi guys Rinny here
      I really love to draw but I'm not confident enough to show it 
      And now that work is eating all my time to play, I cant farm anymore and rarely online in game now.
      Then one of my ebil friend encourage force me to make my own art corner, 
      so here i am
       
      >> Here are some of my doodles 

      >> sample of my traditional drawings

      >> and one of my finish commission 

      I do accept commission but for now i only accept chibi one because I'm still noob and still practicing.
       
      PRICE LIST

      >> Chibi Headshot - 7M

      >> Chibi Couple - 12M
       
      >> Anime Headshot - 10M (SOON)
       
      >>Anime full body - 18M (SOON)
       
      If you want a slot you can post here or pm me on discord Rinny#1449

      For now i only accept 3 slot cause quite busy with work and in real life.
      P.S IM SLOWWWW IN UPDATING STUFFS BUT I WILL TRY TO UPDATE AS SOON AS POSSIBLE 

      ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      Open || Close
      Waiting list
      1.
      2.
      3.
    • By mixtilly
      Hello friends! I'm Mix, and my IGN is Hisaria! I've been playing RO on and off for probably about 15 years-ish? I've called many servers my home, got hardcore into WoE on iRO, and now I am here casually to have fun. RO has been part of my life for so long it always makes me feel so nostalgic and I just can't stay away.
      I recently joined the server with a couple of friends, and well, I want a lot of things. So, I come offering my services in exchange for zeny and items! Currently, I am offering icon commissions, but I do plan to offer other things in the future as well.
      Forum/Discord Icons
      6 mil zeny/6 Talon Coins each. *SPECIAL* Buy 2 for 10 mil zeny/10 Talon Coins!
      All icons done on a base! Full canvas size 500x500. Full size will be PM'd to commissioner.
      Chibi Commissions
      15 mil zeny/15 Talon Coins per character. *SPECIAL* Couples for 25 mil zeny/25 Talon Coins!
      High res will be PM'd to commissioner.
      Fullbody/Halfbody Commissions
      30 mil zeny/30 Talon Coins per fullbody character.
      20 mil zeny/20 Talon Coins per halfbody character.
      *LIMITED SPECIAL* 35 mil zeny/35 Talon Coins halfbody couples.
      High res will be PM'd to commissioner.
      Commission Form
      Help me help you help me! I like to keep things organized.
      IGN:
      Sprite/Art reference:
      Headgears/costumes:
      Expression: (Happy, sad, tsundere, etc)
      Eye/skin colour: (If left blank I will choose for you!)
      Background: (For icons. 2 colours and your choice of pattern. If left blank I will choose for you!)
      Pose: (For fullbodies. Pose references are a-ok to give me an idea of what you would like! Can also include a brief personality description.)
      Extras: (Pets, homuncs, etc. May be subject to an additional charge, please ask!)
      Either reply here with a filled out form, or feel free to PM me! Please send all payments to Purple Drank. All payments are to be half up front, half upon completion. As soon as I receive payment I will start working on your commission. All commissions will receive a WIP sketch before I begin lineart. Any changes you would like done must be asked for at this time. Any changes done after that will be minor edits, such as colour adjustments. I do work a full time job, so please do be patient with me as I will do these in my free time when I can. Thank you!
      Slots
      Icons/Chibi
      1. OPEN
      2. OPEN
      3. OPEN
      4. OPEN
      5. OPEN
      Fullbody/Halfbody
      1. Hi Im L [1/2 PAID]
      2. OPEN
      Finished Commissions
      Wishlist

      Feel free to send other item offers my way, I am happy to see if we can work something out!
      Thank you very much for checking out my thread! I look forward to getting to know the lovely people on this server! Don't be scared to say hello to me in game too if you happen to spot me hobo-ing around.
×