Jump to content
Sign in to follow this  
Taidoho

Finnish

Recommended Posts

Ajattelin vaan, että voitashan myökin spämmätä tänne jotakin ihan vaan huvin vuoksi? Eikö vaan?  :D Suap huastoo savvoo tai mitä vuan!  ^_^

Niin ain oikke, sanoi isävainaa. Olikohan Porin murretta. Tosin hän kyllä kiersi koko maan ja meret myös :D

Ei se haittaa! Ja muuten, on tullut ainakin yksi uusi suomalainen pelaaja!  :lol:

Olen nähnyt aika montakin, mutta eivät taida olla foorumeilla ja/tai aktiiveja tällä hetkellä.

Niinpä. Miun pitäis ruveta keräämään zenyjä celebrety ringeihin ja tuntuu niin kovin vaikealta. Nyt ei voi oikein lahjottaakkaan kun on niin paljon muita rahallisia menoja. No, eihän se muuta tiedä kuin expaa hahmoille ja aikaa kaikelle muulle on sitten vähemmän!  :lol: Muuten, paljollakohan nuo sormukset oikein irtois? 30m?  :huh:

30m tai jopa halvemmalla olen nähnyt niitä myytävän. Siis kappale. En muista enää mikä niiden guru-hinta on. Sitä laskettiiin jossain vaiheessa.Taisivat maksaa aiemmin 60 TC kun Kaho oli 100 TC, klunks...... ostin toisen silloin 60 TC:llä tai ädeillä kuten aiemmin sanottiin, mutta toisen sain 28 Mz hintaan.

Jaahas mutta nyt grillaamaan ulos. Mulla on muutama maukas bratwursti, omnomnom :D

Ai tosiaan, omnomnom! Mie tulin just uimasta ja nyt meinasin vaan olla möllöttää, kun ei ole rientojakaan näin vanhalle aina tiedossa.  :lol: Joo, pitää katsella, jos joku edes niitä ringei myy kun taitaa olla aika harvassa niiden myyjät...

Laitetaanpas tänne jotakin, jottei ihan kuivu heti alkuunsa!!!  :lol: Hmm... um... Ei tule mitään mieleen.  :wacko:  :lol:

Niin on täälläkin ja todellakin, kaapit ammottaa tyhjyyttään ja kaupat näyttää vähän hyllyineen samalta. Tekisi mieli karkkia, ehkäpä ostan hiukan uintireissullani.  ^_^

Meillä on oikeesti kaikki paikat täynnä ruokaa, mutta kun nuo ei välttämättä syö ihan kaikkea. Nuudeleitakin on pahvilaatikollinen, lol. Tosin minä en puolestani syö nuudeleita. :D

Yritän* olla ostamatta karkkeja tänä viikonloppuna, söin eilen liikaa niitä ja tuli äklö olo tai saattoi se tulla suolapähkinöistäkin.

----------------

Olen harjoitellut Potion making. Ensin tein yksi kerrallaan papin Blessaamana ja Glorialla (DEX + LUK). Tänää otin Soul Linkerin ja tein Twilight skillillä 200 White potionia kerrallaan. Tosi hauskaa. Triple client!

Koska pappi ja Supernoviisi ovat samassa accountissa mun pitää tehdä uusi Supernoviisi ehkä female accountiin sekä uusi Taekwon. Sen jälkeen joudun Femta (?) client ja pystyn tekemään Twilight III skillin. Hupaisaa. Uutta tekemistä ja low level hommaa hetken aikaa. :D

Tosin pitäisi leikata nurmikko :(

*editoin kun tuli Yritä /heh

Mie olen yrittänyt leveloida miun assassiniä nyt mutta on se aika tylsää hommaa. Tosin en tykkää edes leveloida yli lvl 80 hahmoja kun se käy niin hitaasti. Olis jo ihan hyvät kamat, mutta yksin ei noilla kovemmilla kentillä todellakaan pärjää, varusteista huolimatta. Oon innolla ootellu, että saisin tuon Weekly SS eventin palkinnon kun sen voitin (hint hint GM Sushi  :lol:), niin saisin taas täydennettyä rahavarantojani. Sain tänään takaisin PCB:in pelikaverin avustuksella, JEEE!!!  :wub:

Ai niin! Ja ostin karkkia, tosin ihan vähän vaan...  ^_^ Ja energia juomaa... Sitä ei täältä olekkaan saanut sitten viime viikon mutta nyt sai! YAY!  :wub:

Jee, energiajuomaa..... tosin juuri nyt kuivaa siideriä. Supenoviisi tuli valmiiksi. Aloitan Taekwonia.

Mutta mitä tarkoitat, että sait sen PCB:n takaisin. Hankitko uuden tai jotain.

Minä olen leveloinut semmoisilla kentillä, missä ei ole muita ihmisiä. :D Rachel sanctuary on sellainen paikka. Tosin eilen siellä oli joku muu. Hyppäsin heti Pronteraan. Hidasta se on mutta tavoitteiden asettaminen tekee hommasta mielekästä, esim 5% tai 10% päivä. Kokeilin myös Biolla MVP-levelointia.

Se olisi nopeaa jos ne MVP:t spawnaisivat heti uudelleen. Biolla oli helppo nitistää Garm ja Stormy Knight. Muut MVP:t taitaa olla yksin vaikeita tai kentät muuten hankalia jos ei ole melee-asetuksia.

Hankin uuden, mutta sain Crunch Toast Bellin, mistä en kauheasti tykkää. Siksi haluaisinkin nyt vaihtaa sen normaaliin spriteen, mutta näyttää olevan todella vaikeaa!!!

Mie tein tuon Rachel Sactuary questin muistaakseni joskus silloin, kun tein Abbey questinkin. Tosin noissa kummassakaan en ole käynyt sitten yhden pelaajan lopetettua, joka minuu siellä tankkas. Joskus on ihan kiva leechata jotain toista pelaajaa, mutta vain tosi harvoin. Mielelläni ihe hahmoni leveloitan. Mie yritin tappaa Stormyn ja Garmin hunterilla, mutta en saanu hengiltä. Muistaakseni silloin joskus ennen niitä tappaessani niillä ei ollut tuota healia ja nyt molemmilla on. Jos kuolee, ne kerkee parantaa ihtensä, ennen kuin takas kerkee. No, joku päivä ne kuolee molemmat helposti, kunhan saan hunterin korkeammalle levelille.

Kuivaa siideriä... Mie en enää saa alas mitään alkoholipitoista juomista, vaikka miten haluaisin. On se kyllä kumma, tulee ikää lisää niin lähtee juomisenlahjat miulta.  :huh: No, ei kai sitten ole niin väliksi, on vaan ajatuksena niin kiva, että lämpimänä kesäiltana katselis järvelle ja joisi siideriä, nam nam. Mutta kun ei mene alas niin ei mene sitten.  <_<

Romantikko oot. Mutta on ollut niin nättiä ulkona, että ei ihme.

Sain sen Taekwondon tehtyä. En taida tänään kokeilla penta clientiä.

Täytyisi kyllä tehdä pihahommiakin, antennitkin on ihan retuperällä /sob. Mutta mutta tää on niin hauskaa.

Piha voi oottaa, tulee kylmä ja kasvu lakkaa=ei kiirettä.  ;) Miunkin pitäis antennia (siis telkkarin, ei puhuta varmaan samasta antennista) vähän uusia. On nimittäin ollut niin laiska tuo edellinen antenninlaittaja, että olipa sitten hän (=isä) porannut sen kiinni ikkunan karmiin ja nyt kun puihin tuli lehdet, ei näy telkkari.  :lol:

Olitpas aika nopea, Hannu, tuon leveloinnin kanssa! Loistavaa!!!  ^_^

Bump! *-* Taija miten menee? Etkös ole jossain kuntoutuksessa pari viikkoa nyt? :D

Moro! Joo, täällä mie olen Itä-Suomessa Salpalinjan päällä kuntoutumassa!  :lol: On ollut kyllä lyhyentuntuinen viikko ja onneksi vain ensi viikko enää, kotiin menen sitten 11.6. 3G toimii täällä erittäin "hyvin", joten enpä ole pystynyt paljon koneella tekemään. Mutta ei se haittaa, ei ole oikein aikaakaan. Selkä on paljon paremman tuntuinen ja aika mukavasti olen liikunnassa pystynyt olemaan mukana. Ja kiva on kyllä porukkakin meillä. Nyt ekaa kertaa kattelen RO juttuja sitten viime sunnuntain ja toisaalta tekee ihan hyvää tällainen pieni tauko.  ;)

Jaahas ootte sitten korjaamassa vanhaa Meannerheimlinjaa :) vai olikos se ihan eri linja.

Ota kaikki irti siitä paikasta.

lol: editointi ei nyt toimi niin kuin haluaisin tuo viiva e:n päällä ei näy, no olkoon

Google translate > Babelfish :lol: Though it doesn't really translate finnish too well.

Takaisin aiheeseen: Miten menee? B)

B) Miulla menee hyvin! Ärsyttää hiukan kun ei voi pelata RO:ta niin paljon kuin mieli tekis.  <_< No, selkä ei tykkää istumisesta, voisinhan aina ostaa sellaisen korkean pöydän ja pelata seisaallaan.  :lol: Tää viikko on muutenkin todella kiireinen ja pitää yrittää saada mahdutettua kahden viikon asiat yhteen viikkoon ja sitten vielä liikunnat pitää saada mahtumaan ja ja....  :wacko: No, pitää aloittaa vaan aikasin aamusta tekeminen.

Onkos pelissä tapahtunut mitään erikoista miun poissaollessa? Ei kai?